dinsdag 19 juni 2012

Boodschappen

De boodschappen...iets waar veel over geschreven wordt en wat duidelijk een flinke kostenbesparing kan zijn. Kan, want je moet het er wel voor over hebben.

Kijk en hier komt tijd weer goed van pas. Op de zondag spit ik de aanbiedingen online door. Dan laat ik ze even bezinken... Maandag maak ik 's morgens een weekmenu en ga ik m'n boodschappen doen.

Hiervoor heb ik de auto nodig, want boodschappen doe ik maar 1x per week. Iets vergeten(mits het geen brood is) jammer, dan wordt het een weekje zonder...

Gewapend met m'n lijstje ben ik deze week naar de AH en de C1000 gegaan.
Kosten van mijn boodschappen waren €38,-. Dit is voor mijzelf en een vriend die 5 dagen in de week mee eet. Op de zaterdag kookt hij, en op zondag haalt hij wat of neemt hij me mee uit eten. Goede deal toch? Hij vindt het 'luxe' om na iedere werkdag aan te kunnen schuiven, voor mij is het een stimulans om te koken.

Wekelijks denk ik ongeveer 35 euro kwijt te zijn aan de boodschappen. Deze week heb ik bij de AH gebruik gemaakt van de 2+2 actie van Nivea. Oh wat was ik daar blij mee! Ik gebruik de handcreme hiervan al jaar en dag, nu kan ik een jaar(?) vooruit.
Er zaten ook nog 3 geld terug acties bij: Page groen en zacht toiletpapier, Peijnenburg koek en het Mona XL toetje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten