donderdag 24 oktober 2013

Boodschappen

De meeste boodschappen zijn gedaan. Het was enorm druk en ik greep voor een aantal dingen mis. Grrr.... Dat betekend nog een keer naar de winkel.

De kosten zijn hoger dan ik zou willen tot nu toe; 65 euro. Mijn streefbedrag per week is toch wel die 70 euro. Dat wil zeggen dat ik die laatste 5 euro goed moet besteden.

Hoe komen die kosten zo hoog? Oa door de griep. Ik was eerst ad beurt, nu mijn vriend. De strepsils, ontstekingsremmers, paracetamol, en niet te vergeten de zakdoeken vliegen hier door de lucht. Pfff... Blij als we dat beiden achter de rug hebben.

Ik had ook nog gebruik gemaakt van een paar 1+1 gratis acties, en dan gaat het er hard door. Deze week kan ik gaan variƫren met gehakt tot ik een ons weeg. Iets anders van van vlees kan ik eigenlijk niet meer halen.

Nu kan ik wel boven het budget gaan, no problem. De enveloppen zijn net gevuld, dus zo moeilijk is het niet om er een tientje extra uit te halen. Echter, als ik daar nu al aan begin... Nee, ik ga het met die 5 euro proberen te redden.

Wat is jullie favoriete gehakt recept?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten