maandag 28 oktober 2013

Easy envelope budget aid

Via een Amerikaans blog kwam ik een app tegen die de inhoud van je enveloppen bij houd. Jaaa, das echt wat voor mij want een kasboek daar kan ik mezelf niet toe zetten. Nadeel daarvan was dan weer dat ik ieder bonnetje uit moest gaan pluizen als de inhoud van mijn enveloppen niet klopte. Sommige aankopen staan op 1 bon, en dat maakt het heel leuk narekenen...niet dus.

Maar deze app werkt wel, want dat trekt me dan toch meer. Stukje luiigheid denk ik. De app heet EEBA dat staat voor easy envelope budget aid. Je voert je enveloppen in en het bedrag wat je erin stopt, en je kan ad slag. 

Aangezien de 'nieuwe' week morgen voor ons begint, keek ik net hoe we ervoor stonden. Ai, de boodschappen hebben ons uiteindelijk 20 euro meer gekost. Dan ben ik blij dat we per maand budgetteren, en niet per week. De 1+1 acties en medicatie waren een aardige hap uit het budget. Eigenlijk ben ik ook een raartje, want voor de medicatie heb ik een aparte envelop. Om de 1 of andere psychische reden wil ik het daar dan toch niet uit halen. 

Deze week wil ik het verschil toch terughalen. Moet te doen zijn. 

Actiepunt om op tijd mezelf gewassen en gestreken;) te hebben, is al twee keer gelukt. Yeah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten